zwiastun-obrazek
Wycieczka do Zamościa i Zwierzyńca - 2011
29 czerwca 2011 r. 31 mieszkanek DPS Lubzina wraz z opiekunami udało się na Roztocze do Zamościa i Zwierzyńca
Pogoda na początku wycieczki nie była zbyt dobra, ponieważ padał deszcz. Jednak później się wypogodziło, że nawet świeciło słońce. Jednocześnie nie było zbyt gorąco, jednym słowem pogoda wymarzona na wycieczkę.
Do Zamościa dojechaliśmy na 9.00, spotkaliśmy się z panią przewodnik i rozpoczęliśmy zwiedzanie miasta. W Zamościu odwiedziliśmy m.in. Muzeum Zamojskie, katedrę, Rynek i zrobiliśmy zdjęcie przed Ratuszem, który jest najbardziej charakterystyczną dla miasta budowlą. Jedząc lody wysłuchaliśmy także hejnału z wieży Ratusza. Po obiedzie w restauracji udaliśmy się do Zwierzyńca.
Zwierzyniec jest niewielkim miasteczkiem niedaleko Zamościa, gdzie mieści się dyrekcja Roztoczańskiego Parku Narodowego. O 15.00 zwiedziliśmy wystawę i oglądnęliśmy film w Ośrodku Edukacyjno-Muzealnym o wspaniałej przyrodzie Roztocza. Następnie pozwiedzaliśmy trochę miasto, uczestniczyliśmy we mszy świętej, zjedliśmy kolację i wyruszyliśmy w drogę powrotną do Lubziny. Na miejsce dojechaliśmy ok. godz. 22.00.